איך לכתוב בשביל לשווק

איך לכתוב בשביל לשווק

כתיבה שיווקית נשענת על טקטיקות שונות כדי להניע לפעולה: כותרות מכירתיות, חוקים באשר למשך הכתבה, חוקים באשר לצבעים, חוקים באשר מתי לפתוח עמוד נחיתה בהסבר ווידאו וכדומה.
זהו דף הנחיתה של טוויטר, והיום אנו רוצים ללמד אתכם 5 כללים, שאיתם גם טוויטר השתמשו, ובזכותם הם הצליחו לגרום ללא פחות מ-160 מיליון איש להכניס את פרטיהם ולהירשם:

1. הכלל הראשון-חוק ה5 שניות! אם גולש הגיע לעמוד שלכם  (בין אם זה אתר, פרסומת, פוסט וכו') ובתוך 5 שניות הוא לא הבין מה אתם רוצים ממנו – הפסדתם אותו.
זכרו שבעולם של היום לאף אחד אין זמן לקרוא ולהבין דברים. לכן תהיו חדים במסר שלכם וכוונו את האנשים בדיוק לאן שהם צריכים ללחוץ. טיפ: כשאתם מנסחים מסר, חשבו לעצמכם על השאלות הבאות (אלה בדיוק המחשבות שעוברות לגולש תוך 5 שניות):
-מה רוצים בכלל ממני?
-האם זה מעניין?
-האם אפשר לסמוך עליהם?
-מה אני אמור לעשות עכשיו?
-האם שווה לי להעביר זאת הלאה?

בשבוע הבא נדבר אתכם על הכלל הבא, בהצלחה!
ניסיתם? שתפו אותנו בתגובות פה למטה:)